You are a cinema I could watch you forever.

DATUM: 2012-01-12 / TID: 20:26:53
">Bilder Kommentarer (0)
Herregud vad jag mår bra när jag har det högsta ljudet på och de bästa bashörlurarna på mig. Bara ryser, bara njuter. Älskar det här. Tror jag skall skaffa spotify premium så jag kan lyssna på dessa underbara låtar om och om igen, får inte nog, aldrig. Ska sitta här och lyssna på musik tills klockan slår 21.00. Då börjar Revenge, och det får jag absolut inte missa. Efter det så skall jag sätta mig här igen, sen sova. Måste bara ge ett tips till er. Sätt på er bashörlurar och lyssna på Skrillex, så jävla underbart. Skrillex i mitt ♥ Nästa gång dom är i Sverige skall jag lätt åka och se. Får kosta hur mycket det vill, jag ska dit.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback