Såhär såg mitt nyår ut.

DATUM: 2012-01-06 / TID: 22:34:17
">Vardag Kommentarer (0)

Tänkte kasta in ett inlägg om nyår och uppdatera lite. Kan typ inte blogga när jag ser min design, så jävla tråkig, måste ändras snarast. Lite om min nyår iallafall. Jag och Robin var ute i Hemse hos hans klasskompis Jacob och hans familj. Vi kom redan dit i Fredags och taggade inför Lördagen. På Nyårsafton så kom det en massa trevligt folk. Vi hade fest i garaget och det var så j*vla kul. Så himla skönt att bara släppa allt och bara köra. Det sköna var att vi bara var 4 tjejer och resten killar. Älskar att umgås med killar. Med dem så kan man skämta om allt utan att dom tar illa upp. Vi tjejer är lite annorlunda när det gäller den delen. Men min nyår var jätte kul, jag ångrar inte en sekund. Det enda som var jobbigt var att ta hand om min bakfulla lilla älskling dagen efter som spydde som en gris, haha! Sötis.

Och.. hur mitt 2011 har varit. 

Hur har 2011 varit? Helt okej. Både bra och dåliga saker som har hänt.
Har du varit kär i år? Ohja, kommer alltid att vara kär i Robin.
Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med gamla vänner, har inte riktigt haft tiden till det.
Vad önskar du att du gjort mindre? Litat på människor som jag trodde att jag kunde lita på.. haha, bullshiiit.
Vem har du umgåtts mest med? Robin. På senare tid Veronica.
Bästa minnet? Balen i 9an, helt klart.
Något du kommer sakna ifrån 2011? Resan med Saga, allt var inte bra. Men hon var bra, saknar dig även fast du inte tror mig. Fattar ingenting vad jag har gjort som du påstår. Anklagad för något jag inte förstår. Men jag saknar dig vännen, och jag älskar dig. Äggtoddy, äggröra. Alltid i mitt hjärta, alltid.
Är du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år? Gladare, men man har ju sina perioder, men jag mår bra.
Var det mest hemmakvällar eller partykvällar? Hemmakvällar.
Vem/vilka saknade du? Väldigt många, tråkigt nog.
Största misstaget? Att jag litade på folk.
Vad har gjort dig riktigt glad? Alla bra människor, Robin, familj och en massa annat.
Har du några löften inför år 2012? Att inte äta godis. :) som jag klarar lätt!
Hur skulle du beskriva din stil under 2011? Varierande.
Vart har du rest? Cypern, Turkiet och i Sverige.
Vad ser du framemot under 2012? Ser fram emot att umgås mer med vänner, ha kul med nya klassen och en massa mer. Skall bli ett toppen år!
En låt som påminner dig om 2011? Danza Kudoro, Save the world, On the Floor, Tonight I'm fucking you, E.T och en massa mer.
Några minnen ifrån 2011? Herregud. Cypern med familjen, Turkiet med Saga, Balen med niorna, klassresan, tjejkvällarna och en massa annat.

2011 har varit ett ganska bra år ändå. Det är bara nu i slutet allt varit ganska tufft. Mamma mår inte bra, William mår inte bra och det har varit jätte jobbigt i Robins familj och det fortsätter. Nu har det gått så långt så många drabbas, huuhu. Bland det värsta jag varit med om. Och sen så har andra saker också hänt, men försöker glömma nu. Nu är det 2012 och nu skall allt gå bra. Nu gäller det att leva livet för snart så dör vi ju, haha.

Imorgon så skall jag fika med min fina saknade Maja på stan, skall bli så himla mysigt. En brud som jag alltid kan lita på, ha kul med och skoja med. Du är bäst B2, saknar dig som bara den. Puss på dig finis. ♥

Nu skall jag se på tv med snuttis, TJOHEJ!

Den här låten glömmer jag aldrig. Den spelades hela kvällen
i Lördags.

" Nu är det faktiskt så att jag mår jävligt bra! Fan kan inte alla bara va som jag! TAGGA TAGGA TAGGA.. UTGÅNG! "


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback