31januari2012

DATUM: 2012-01-31 / TID: 10:59:23
">Vardag Kommentarer (0)
Igår så började min praktik på Fältgatan 77:2. Helt okej faktiskt. Men jag vet inte riktigt om jag skall gilla mitt schema eller inte. Idag börjar jag 14.00 och slutar 21.00. Skall bege mig till stan snart och kolla lite, därefter så beger jag mig till praktiken. På torsdag är jag ledig, men har praktik i helgen. Torsdagen skall jag iallafall spendera med Nanny, Robin ( hennes pojkvän ), Kevin och Levi ute hos dom, så det blir trevligt. 

För tillfället så bor jag hos pappa och blir nog kvar här någon vecka, fast egentligen så vill jag vara med mamma, saknar henne. Men helgen skall jag spendera hos älskling, iallafall några timmar eftersom att jag har praktik denna helg, tjohoo! Eller?

Men men, en massa fixifix med sig själv, sen så beger jag mig till stan. 
Skall nog köpa något lite till Nanny som en inflyttningspresent, en sen sådan. 

Hejdå. Bjuder på en bild ifrån 2010.
Dagen med Sanna, min fina sanna. Herregud vad jag saknar dig. 






Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback