Mot stan.

DATUM: 2012-01-22 / TID: 16:22:39
">Bilder Kommentarer (0)
Har precis lärt mig hur man får in bilder till datan från kameran, wiiieee. Så datisen håller på med det nu. Just nu så väntar jag på mat och därefter skall jag åka in till stan till min fina babe. Vi skall prata lite och mysa och vänta in hans födelsedag, hihi. Stannar i stan i ett par dagar skall sova hos älskling och sova hos pappa. Den här veckan har jag iallafall planerat in 4 träningar. Måndag, Tisdag, Onsdag och Fredag. Jag tränade faktiskt i Fredags, 80 längder på ungefär 45 min utan att stanna, omkring 2 kilometer, och jag var inte ens trött. Så lite tränad är man iallafall ;)
I'm proud of myself. 

Ha en mysig söndag, för det skall jag!
Pusshej. 


Sjukt bra hårgrejer! Tveka inte, köp. 

Fick den här söta minitermosen av mamma igår. Eftersom dom där jag köpte
ifrån Åhlens inte var täta, så sjukt dåligt. På morgonen då jag skulle använda dom
så vände jag på dom och då rann allt ur. Så där lagom bra. Så köp inte termosar 
ifrån Åhlens. Denna sötisen funkar iallafall. Puss!

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback