Dot

DATUM: 2012-01-10 / TID: 23:24:02
">Vardag Kommentarer (0)
Något jag måste få ur mig genast: Åh vad jag ogillar människor som omformulerar en liten grej och gör det till en helt annan grej som är så mycket värre, och som till slut inte har samma mening längre, på grund av lögner som kommer ut ur vissa käftar. Ogilla, ogilla, ogilla. "Skaffa ett liv, för din egen skull" Hoppas du vet vem du är. Fick inget "hej" "hur mår du?" eller någonting idag, hah. Du vågade inte ens titta på mig. Förutom det där så har dagen varit bra. Började skolan idag och vi började sätta igång med pluggandet fortare än man kan säga "hejhoppgummisnopp". Så det var bara att köra. Efter skolan så gick jag och Veronica ner till stan och satt ett tag på donkis. Hon köpte två menyer och tog med sig hem och jag köpte en äppelpaj som jag åt på vägen hem. Och jag glömde att det var äckligt varm så jag tog en stor tugga och bränner sönder munnen. Och Veronica bara skrattar, skrattar, skrattar och skrattar. Såklart så börjar jag också skratta, och bränner mig ännu mer, sätter i halsen och typ dör av garv. Tack Veronica, tack! Imorgon är det skola igen, tjoho.. Ska gå med Veronics imorgon. På eftermiddagen så åker jag hem till mammsen, wie. Min fina mami. Nu skall det sovas, pusshaaj!

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback