Trött..

DATUM: 2012-01-08 / TID: 22:01:48
">Vardag Kommentarer (0)
Men tjaa. Sitter i soffan och ser på Australia med en trött pojke. Åh vad jag äälskar den filmen, så himla fin men också sorglig. Väntar in morgondagen då jag och Robin tar bussen in till stan och tar en mysfika på Wayne´s. Skall skicka ett mess eller slå en pling till Veronica och fråga henne om hon vill ses en stund imorgon på stan också, har mycket att prata om, och där vet jag iallafall att det stannar mellan oss. I morgonkväll så skall jag simma och därefter bosätta mig hos pappa, sweet. Sitter och funderar hur min design skall se ut. Skall göra en ny klassisk och enkel design. Färgerna får helst vara svart, vit och rosa. Hmm.. blir något att klura på. För den här designen kan jag inte ha! Så jävla trött på den, heeehe.
Bjussar på en nytagen mörk bild, puss!

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback