Schnopp.

DATUM: 2012-01-15 / TID: 16:34:59
">Vardag Kommentarer (0)
Hemma hos mamsen nu med Robin. Har varit hemma hos älskling och bara njutit utav helgen. Har precis köpt två termosar, en till mig och en till Robin. Så jävla skönt att ha en termos i skolan och ta med eget kaffe, te eller oboy istället för att slösa minst 30 kronor i veckan. Vill helst ha 3 koppar kaffe per dag, hihi. Så nu så skall jag ha med mig egen. 

Snart blir det god mat, sen så beger jag och Robin mig till 
farmor där vi blir bjudna på fika. Ha det, puss. 


Den röda är min, hihi. Det stod mellan en liten rosa och en stor röd. 
Båda kostade lika mycket så det var mest värt att ta den stora.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback