Min dag idag, eller?

DATUM: 2012-01-09 / TID: 15:45:49
">Vardag Kommentarer (1)
Kaos dag, och då menar jag verkligen kaos. Började med att jag och Robin skulle gå upp till bussen, då började han reta mig så jag råkade ta sönder remmen på min väska så den totalt blev paj. När vi kom upp till bussen så gick hela fucking kedjan sönder på väskan så fick springa runt med den öppen och på armen på stan. Letade runt överallt på stan efter en ny jävla väska och hittade inte en enda. Så vi satt oss på Waynes och tog en fika och myste. Därefter tog Robin bussen hem och jag gick hem till pappa med min tunga jävla väska på armen. När jag kom hem så cyklade jag iväg till Databyrån för att hämta min data. När jag kom hem till pappa igen så drog jag ner blomman och duken i hallen och tappade datajävelväskan i golvet, hann dock stoppa under foten så det ordnade sig. Den är hel och funkar iallafall, tack som fan för det!
Nu skall jag ner till stan igen med Frida och försöka
hitta en väskjävel. Puss!
Kaos!

Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Men kära lilla barn, vilket språk!!!Mom

2012-01-09 @ 18:09:06

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback