Min allra största förhoppning.

DATUM: 2012-01-18 / TID: 22:29:59
">Vardag Kommentarer (0)
Min allra största förhoppning är att jag alltid får ha min Robin hos mig. Motgångar och med gångar har vi haft. Men vi är så starka tillsammans så vi klarar vad som helst. Jag klarar vad som helst med dig babe, om du inte är i mitt liv så vet jag inte vad jag gör. Slutar äta, stänger in mig, skolkar, går ner i en djup depression. Jag är handikappad utan dig, du är min andra halva, hela mitt liv. Varje dag så vaknar jag och tänker på dig. Tänker på vad jag skall göra denna dag som får dig veta ännu mer att jag älskar dig så enormt. Ibland går det bra, ibland inte. Ibland blir det för mycket. Men det är sån jag är, jag måste säga hur jag känner. Jag måste få dig att förstå att det här är på riktigt, att mina känslor är starka, starkare än någonsin. Har aldrig känt såhär. Om du säger någonting och jag missförstår så får jag seriöst feber. Blir varm i hela skallen och iskall på kroppen. Som att jag stelnar till. Men när du är vid mig, håller om mig, kramar mig och kysser mig så blir jag så himla glad. Känslan jag känner då är så himla svår att förklara, obeskrivlig helt enkelt. Under den stunden så mår jag som bäst, då vill jag inte släppa taget om dig. När du försvinner ur min syn så längtar jag efter att få se dig igen, ditt underbara leénde, dina fina ögon. När jag ser dig så är det inte gravitationen som håller mig kvar på marken, det är du.

Det är så fantastisk att du är min, så jävla underbart. Har aldrig mått bättre, har aldrig varit oroligare, har aldrig varit såhär känslig. Är så rädd att något skall hända med oss. Därför jag dag efter dag kämpar för vårat förhållande, och det har funkat såhär långt och det skall hålla i sig så länge vi vill. Jag kämpar, du kämpar. Se så fint förhållande vi har. Är SÅÅ lycklig, så stolt. Stolt över oss, stolt över dig. Om man släpper dig, så har man släppt allt fint i livet.

Robin, min älskade. Fan vad jag älskar dig. 
Du är allt för mig, hela min värld. Om jag förlorar 
dig så förlorar jag mig själv. Allt jag byggt upp kommer
rasa. Men jag vet att vi kan. Jag vill om du vill. 
Du är allt baby, min ägodel, du är det viktigaste för mig. 
Tveka aldrig på mina känslor, för de är så äkta som de kan bli. 

Tack för allt älskling. Du är guld värd, ingen annan är som du. 
Du är den enda för mig, kyss älskling. Iloveu. ♥



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback