Jag äjj tjött.

DATUM: 2012-01-26 / TID: 22:01:04
">Vardag Kommentarer (0)
Så trött så jag kan dö. Kom hem för en halvtimme sen ifrån Nanny och pojkarna. Har haft det jätte kul men också anstängande. Har lekt ute i snön och en hel del mer och är lagom slut. Här hemma har jag redan hunnit duscha, städa och plockat ur diskmaskinen. Äntligen får jag lite ensam tid till att bry sig om mig själv. Och den enda tiden jag gör det är när jag går och lägger mig och sover. Sömn är underbart. Älskar så otroligt mycket, vill aldrig vakna. 

Men imorgon är det FREDAG! Och sen 4 veckors praktik och därefter 1 vecka sportlov, helt underbart. 
Och nu på Lördag så har jag och Robin varit förlovade i ett år, underbart det med. Mamsen har köpt
grejer till tårtan, så himla söjt. Gud så trevligt och fint vi kommer ha det, tihi. 

Hade tänk att lägga mig i sängen och koppla av ett tag, spela lite wordfued och försöka få 
tag på Robin, tihi. Prata lite mysgrejer. Åh vad jag vill ligga och kramas och pussas med den pojken. 
Så himla söt och så jääävla fin. Längtar tills imorgon kväll, wiiiieeee vad jag längtar. 

Nu måste tiden gå fort, ;) Godnatt!

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback