Idiotdag.

DATUM: 2012-01-17 / TID: 17:43:57
">Vardag Kommentarer (0)

Skulle egentligen ha simmat ihjäl mig om 20 minuter, men pappa skulle tydligen till återvinningen istället. Detta berättade han nyss för mig, sådär lagom kul när man nästan sprungit hem ifrån Gråbo. Bliiiir aaaarg. Får simma imorgon istället. Behöver nog vila ändå, min nya diet tar kol på mig, hehe. Hemlis. Imorgon blir det iallafall simning utan pappsen. Var förresten tränare igår på simningen för 4 ungar, eftersom de andra tränarna inte kom. Men det gick bra iallafall. Trodde aldrig jag skulle kunna lära någon att simma med fenor och snorkel, skiitsvårt.

Istället för simningen så har jag gått powerwalk i 40 min, så det får gå..
Skall träna lite sen och plugga som attan för ett prov nästa vecka som är STORT.
Ha det bäst, puss.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback