Gosar i min fina "Robin" tröja.

DATUM: 2012-01-25 / TID: 22:08:07
">Vardag Kommentarer (0)
Fann inte riktigt det mysiga i O.C som jag trodde. Orkar bara inte, jag kör ett O.C race imorgonkväll istället. Sitter och kollar lite på kläder på nätet. Skall klicka hem lite grejer någon dag, men har inte riktigt bestämt mig. Antingen ett par converse och kanske ett par andra skor. Eller så skall jag gå till Vila och köpa mina älskade byxor som ligger stiligt och väntar på mig. 

Imorgon så är det skola, jippiee.. vill inte gå utanför dörren i det här vädret, blir fan deprimerad. Kommer säkert halka när jag går av bussen, det skulle inte förvåna mig. Då tar jag min väska och går hem igen, haha. Som tur är så slutar jag runt halv två och då kommer förmodligen Nanny och hämtar mig med Levi och Kevin. Mys. 

Smart som man är så glömmer man alltid att texter blir spegelvänt. 
Fail. Men aja. " Känner mig så glad när jag har min tröja på mig, känner mig trygg "
Godnatt okända bloggläsare. 



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback