Gårdagens.

DATUM: 2012-01-29 / TID: 10:56:31
">Bilder Kommentarer (0)

Godmorgon! Sitter hemma hos Robin och funderar på vad den här dagen har att erbjuda. Igår så firade jag och Robin 1 år som förlovade, så mysigt. Mamma hade gjort en tårta och jag och Robin gav varandra presenter. Jag fick ett par jättefina örhängen, de som är på bild och han fick en tråkig presentlåda som innehöll en mössa, strumpor, kallsonger, godis och duschkräm, dock så var det endast fynd på rean, hihi. Men dagen vart iallafall lyckad, lite mys och sådant.

Idag så skall jag följa med Robin till hans pappa eftersom att dom inte har firat hans födelsedag än. Och sen ikväll så skall jag hem till pappa och ladda upp inför morgondagen då min praktik börjar, tjoohoo. 5 veckor ifrån skolan, får det bli med underbart?

Här är lite bilder ifrån igår.
Kyss.


 
Robins mössa och hans piercing.
 
 Mina örhängen, hihi.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback