En lyckad, rolig kväll. Med en massa underbara skratt.

DATUM: 2012-02-28 / TID: 09:04:32
">Bilder Kommentarer (0)

Väldigt härliga och stressade dagar. Fredagen spenderade jag med min gamla klass 9D på kanonen. Vissa spelade bowling, vissa pratade och vissa åt. Kollade på en show med Elias trollkarl. Han hade en stor femma som blev ett stort mysterium. Jag, Maja, Nina, Frida, Felix och Patrik begav oss till Puma och hämtade upp den stora femman som innan hade blivit stulen. Vi hade en "efterfest" på puma och dansade ensamma på dansgolvet i ett par timmar, som ett par efterbliva människor. Efter någon timmes dansande så begav jag mig hem till Robin igen. På Lördagen så flyttade Robin och hans familj till Gråbo, och jag hjälpte självklart till, blev till och med klar med köket samma kväll. Så nu sitter jag här i "vårt" nya rum och kan inte sova, på grund av halsen. Aj,aj,aj.

Igår så var jag och Robin hos min gammelfarmor och gammelfarfar, väldigt trevligt. På kvällen var vi hos Tom och hälsade på kissemissarna. Alla dagar har varit jättebra. Hade det skitkul i Fredags, det kändes så bra att umgås med den gamla klassen, kändes som gamla tider.

Idag så får vi se vad vi hittar på. Snön har kommit tillbaka vilket bokstavligen suger. Det som har varit så mysigt att se snön försvinna och promenara ute i solen, men nu börjar det om igen. Snö och slask, usch vad äckligt.

Här är lite bilder ifrån Fredagen som jag snott ifrån Majsen.





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback