Sista dagen imorgon på Fältgatan, sen så är det tillbaka till det vanliga. Hu, så hemskt.

DATUM: 2012-02-23 / TID: 22:07:06
">Bilder Kommentarer (1)
Som sagt. Sista dagen imorgon och det känns inte helt bra. Fick en present av min ena handledare och jag började nästan gråta, blev iallafall rörd, mycket rörd. 

Såhär stod det på kortet

Ta hand om dig. 
" Vill sända  några ord, en hälsning, så du minns
att lyssna på dig själv och de behov som finns. 
För bara du kan veta vad som är bäst för dig. 
När du ska ta emot - men även säga nej. 
Gör vad som är gott för både din kropp och själ.
Och gör det för dig själv och oss som vill dig väl. 
Du är den enda "jag" du nånsin kommer ha. Ta
därför hand om dig så du kan få må bra!
"

Sen så hade min handledare, Eva även skrivit
en text till mig. 

" Felicia, nu har du redan gjort dina praktikveckor, 
det har gått alldeles för fort. Vi kommer sakna dig. Du
har ju faktiskt inte bara varit en jätte duktig elev utan även
en resurs som visar ett stort varmt hjärta för våra boende, varit
observerad för deras behov. Jag önskar dig all lycka till i framtiden
och att du når dina mål. Men glöm inte att inte ställa för mycket krav på dig
själv, var rädd om dig, du är betydelsefull. 
Massor av kramar från Eva
"

Hur fint är inte det där? Ohgud vad jag kommer sakna alla. 
Fick även denna kopp av henne, så himla gulligt!

Nu så skall jag se på Bigbrother, därefter så blir det
sängen med boken " Självkänsla nu! " har lovat min
faster att jag skall läsa den, den hjälpte henne och jag
hoppas på att den kommer hjälpa mig. Imorgon drar jag
till min lilla Robin och stannar där ett tag. Så jag får se
när jag hör av mig igen. Ha det toppen!



Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Ja, nu är praktiken slut, och ja, jag är så stolt över dig. Men nu är det nya tag som gäller igen, i skolan. Du fixar det här. Älskar dig, Mom

2012-02-24 @ 02:46:08

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback