Pepparpeppar.

DATUM: 2012-02-02 / TID: 22:05:08
">Vardag Kommentarer (0)
Tjenare! Hemma hos mamsen efter en tuff dag och kväll. Min lillebror hemma hos pappa började nämligen kräkas i nättras och jag har hållt mig borta sen dess. Har inte använt toaletten, tagit i dörrhandtag, har tvättat händerna tusen gånger, ätit vitpeppar och använt handsprit. Har dock varit borta under dagen så jag hoppas att jag skall slippa vinterkräksjukan, har verkligen inte tid att vara sjuk. Så är hemma hos mamma nu och mår bra, är dock förbannad på vissa familjemedlemmar där inne i stan, orkar bara inte. Nu så sitter jag och håller tummarna på att jag slipper kräkäckelsjukdomen. För om jag blir sjuk så får jag inte träffa Robin imorgon och jag måste ha praktik på lovet, och vem vill det? inte jag! Men det skall nog gå bra. Just nu så mår jag iallafall bra. 

Imorgon, Fredag så har jag praktik ifrån 08.00-15.00.
Därefter skall jag gå och möta upp älskling och spendera
denna helg med honom, även fast jag måste ha praktik ett 
par timmar, men det är också skoj. Så jag längtar, mycket. 
Så snälla gud, om du nu finns. Låt mig vara frisk, snällasnällasnälla. 

En bild ifrån mig igår.  


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback