"när jag har lust - lista"

DATUM: 2012-02-14 / TID: 15:54:22
">Vardag Kommentarer (0)

Istället för att ha en fråga varje dag så svarar jag på dessa frågor när jag känner för det. Alltså så tar jag fler frågor på en gång. För det här med en dag varje dag är jag inte så himla bra på. Så publicerar detta, sen så kör jag 3 frågor på en gång.


när jag har lust 1 – en bild på mig
när jag har lust 2 – profilbild på facebook + fullständiga namn
när jag har lust 3 – 3 sanningar om mig
när jag har lust 4 – mina syskon
när jag har lust 5 – outfit + facelook
när jag har lust 6 – vad jag har för mobiltelefon
när jag har lust 7 – mitt senaste inköp
när jag har lust 8 – min bakgrundsbild på datorn
när jag har lust 9 – min bakgrundsbild på mobilen
när jag har lust 10 – låten jag lyssnar på mest
när jag har lust 11 – hur jag sminkar mig
när jag har lust 12 – hur många bloggar jag haft
när jag har lust 13 – någon jag saknar
när jag har lust 14 – när jag föddes
när jag har lust 15 – klassen jag går i
när jag har lust 16 – en bild från förra året
när jag har lust 17 – en bild på en speciell plats jag varit på
när jag har lust 18 – en gammal bild på mig
när jag har lust 19 – en bild på mina vänner
när jag har lust 20 – en bild på min idol
när jag har lust 21 – 5 saker jag gör varje dag
när jag har lust 22 – en låt som gör mig glad
när jag har lust 23 – en bild på mig som jag inte tagit själv
när jag har lust 24 – det här vill jag bli när jag blir stor
när jag har lust 25 – mitt favoritgodis
när jag har lust 26 – min favoritresa
när jag har lust 27 – mina favoritskor
när jag har lust 28 – min dag i detalj
när jag har lust 29 – den nyaste bilden på mig
när jag har lust 30 – hur har den här månaden varit?


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback