Myskväll.

DATUM: 2012-02-20 / TID: 19:51:03
">Vardag Kommentarer (0)
Cyklade runt hela staden idag för att få prata med en person om sommarn, men när jag kom dit så hade han precis gått hem och blivit sjuk. Sådär lagom kul. Cyklade vidare till Öster och köpte byxorna nedan. Alltid skönt med lite nytt. Nu är det bara en fin tröja som fattas. Har precis kommit hem till mamma, nästan en vecka sedan jag träffade min fina. Har ju varit hos farmor och umgåtts med älsklingen i helgen, träffar honom imorgon igen. Men nu skall jag ha en myskväll med mig själv. Etersom om några minuter så skall jag sätta mig vid tv och blir nog fast där ett par timmar framåt. Först Familjen annorlunda, sedan Mammor och minimodeller och därefter Big Brother, åh vilken myskväll. 

Hoppas ni får detsamma!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback