Min fina ängel, bli bättre.

DATUM: 2012-02-15 / TID: 16:43:26
">Vardag Kommentarer (0)


Hemma efter en dag på praktiken. Fick reda på förut att mamma har lagts in på sjukhuset, jättejobbigt. Men hon måste ha hjälp och är värd all hjälp hon kan få. Snälla, snälla gud, led min mamma in på bättringsvägen. Min fina ängel, jag klarar inte livet utan dig. Att du är såhär sjuk drar ner mig, lider så fruktansvärt med dig. Tänker på dig hela tiden, snälla. Bli bättre. Jag älskar dig något så stort, så stort. 

För att inte behöva vara ensam så hämtar farmor mig alldeles strax, då åker vi hem till henne och äter god mat och pratar. Sover även över där och umgås med henne och farfar imorgon, på min lediga dag. Skall nog hälsa på mamma imorgon också, måste se henne.
Min älskade.  Byebye

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback