Live for now forget forever

DATUM: 2012-02-08 / TID: 18:26:41
">Bilder Kommentarer (0)
Hejsan, en trött Felly här! Tänkte egentligen bege mig till farmor ikväll, men känner att jag behöver en kväll för mig själv. Skall kolla på på de senaste familjen annorlunda avsnitten och revenge avsnitten, har inte riktigt hunnit med på grund av tiderna jag har på praktiken. Imorgon börjar jag 7 igen, och det var faktiskt ovanligt mysigt att gå supertidigt i mörkret, jag njöt rejält. Längtar till imorgon, gillar de äldre människorna, och speciellt personalen, finfina personal.

För ett par dagar sedan så krympte mamma min fina kofta, och så här ser den ut nu. Lite komiskt faktiskt. Den var i storlek M, men nu så passar den min lillasyster som har 104 i storlek, helt sjukt. Min älskade kofta, som var sprillans ny. Mamma nu får du bjussa på något nytt plagg, för den här kan jag inte få tag på längre, puss!



Såhär sexig är jag ikväll, slicka på min muschee! tihi.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback