I'm watching you.

DATUM: 2012-02-23 / TID: 12:30:28
">Vardag Kommentarer (0)

"Ibland är du bara så himla knäpp. Undrar vad som finns uppe i ditt huvud ibland egentligen"

Tjoo! Mamma skall snart skjutsa upp mig till bussen så att jag kan åka in till praktiken. Nu är det bara idag och imorgon kvar. Väldigt jobbigt tycker jag. Gillar alla så mycket, speciellt min handledare, så himla bäst. Kommer sakna alla stort, och vill inte tillbaka till skolan. Det enda positiva är att nästa vecka så är det lov, och det säger jag aldrig nej till. Det skall bli SKÖNT! Det skall bli ännu skönare att gå ut i denhär blåsten. Kunde knappt komma ur bilen imorse när farmor släppte av mig hemma hos mig. Fick sparka upp dörren, sjukt. Helt sjukt.

Har trixat lite med bloggen, tryck på F5. 
Nu skall jag fixas, puss.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback