I'm bulletproof, nothing to lose

DATUM: 2012-02-07 / TID: 22:12:56
">Bilder Kommentarer (0)
Bjussar på ett inlägg medan jag är hemma hos mamsen och har min älskade äpppledata. Har fullt upp med praktiken och det går bättre än väntat, får en massa beröm och tar egna initiativ. Så det går super och jag längtar tills imorgon, även fast jag måste gå upp innan fem och pallra mig upp till bussen som är drygt över kilometern bort. Och den går kvart över sex imorgon bitti, tihi. Så jävla skönt att slippa hur man ser ut i håret eller i ansiktet. Skita i kläder och bara va, hihi. Har även haft ett par bra dagar med min lilla Robin, dock så har jag varit lite irriterad på pojken, men någon gång så måste man ju vara det med. Och hans snagg var snyggt, mycket snyggt. Så där hade jag fel. 

Har också planer inför mitt hår. Efter jag fyllt år i slutet av mars så skall jag klippa mig och lägga i mörka och ljusa slingor istället för att tona det. Jag har egentligen äkta slingor i håret, men vill ha mer! Skall passa på och klippa lugg då också, det kommer blir toppen helt enkelt. 

Tror inte att det var något annat speciellt. Dagarna är bara fullproppade, en massa fixifix hemma hos Robin eftersom att de snart skall flytta. Så ja, mycket händer och jag mår bra. 

Kan väl bjuda på dessa nytagna bilder.
Hoppas ni får en underbar natt, kramis
Btw, så här sexiga axlar får man om man simmar som jag, 
bara så ni vet, suuuck. ( koaxlar, mums.. ) :)




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback