Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag.

DATUM: 2012-02-14 / TID: 21:28:00
">Vardag Kommentarer (0)
För nu är det dax för mig att sova! Skall upp 5 imorgon bitti, eftersom att jag skall med bussen, jättekuuuul. Det enda positiva är praktiken, fast man blir rätt så trött. Skall sussa hos farmor och farfar imorgon och umgås med dem på Torsdag, för då är de lediga och även jag. Myspys. Och snart så är fredagen här igen, jobbar dock kväll men tror att jag spenderar helgen hos älskling. Om han vill iväg, fine. Bara jag får ha hans säng och sova, tihi. 

Förmodligen så hör jag av mig imorgon efter praktiken. 
Ni får ha en mysig natt och en fortsatt bra ALLA HJÄRTANS DAG

Förresten. Nu kanske ni undrar. " Vafan är inte den där Robingrisen hos Robin för?"
Och såhär är det. Har bott hos honom sen i Fredags och sov hos honom i nättras, 
så vi har redan pussats och kramats på alla hjärtans dag. Han fick en stoooor tavla 
av mig på oss som han skall ha i sitt nya rum. Hihi, nighty. 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback