Fredag 3 februari.

DATUM: 2012-02-03 / TID: 07:19:43
">Bilder Kommentarer (0)
Thank god! Vitpeppar och handspriten har hjälp mig, mår inte illa idag och jag hoppas att jag inte börjar göra det heller. Som sagt, jag har verkligen inte tid att bli sjuk. Skall åka med Benny och William idag in till stan, så de skjutsar mig, wie. Hatar att åka buss, bokstavligen. När jag kommer fram till praktiken så skall jag hjälpa gamlingarna, de är så tacksamma sååå. 

Får träffa min plutt idag, han har snaggat sig igen och jag hoppas att det ser bra ut, 
fast han är fin i allt. 

Har förresten kollat igenom gamla bilder, och shit vad mitt hår har blivit mörkt
i jämfört med i somras. Jag kanske inte alls behöver färga det brunt, utan det
börjar ju bli mörkt av sig själv, haha. Lite ojämna bildet här, tihi. 



Puss på dig min heting.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback