-

DATUM: 2012-02-21 / TID: 21:31:59
">Vardag Kommentarer (0)
Praktik, kroppkakor, semlor, tacos och tårta. Åhh vad man känner sig megafin just nu. Skall nog sluta upp med kakor också, om jag klarar mig utan godis så klarar jag mig fan utan kakor också! Skall göra lite hemmaträning för att känna mig en aning fräschare. Min lilla Robin har legat i soffan sen halv åtta och sovit, social grabb va? Så skall nog göra min träning sen bädda ner min älskling i sängen. För Big brother kommer han ju inte vilja se, får se om jag bäddar ner mig med honom eller kollar bb, som faktiskt är ett bb nu, haha. Jag skulle inte vilja gå in i ett festhus med en bebis i magen, som skall födas om sisådär fyra veckor. Men det kanske blir toppen, vem vet.

Min buse.  



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback