Sing for the moment.

DATUM: 2012-08-11 / TID: 21:19:28
">Vardag Kommentarer (0)
Go'kväll allesammans. Pokerkväll hemma i mitt hus ikväll, dock inte jag som håller i det utan min lotsaspappa. Dagens händelser har väl varit att börja runt sju och jobba till två. Därefter så tog jag en powerwalk ner till stan och tog bussen hem till mami. När jag kom hem så blev jag egotrippad och tog en massa bilder med camen, man kan faktiskt vara snygg om man verkligen försöker, haha. Har lyssnat på Eminem hela eftermiddagen också och gör även det nu, fan vad bra han är alltså, kung.

Ikväll så skall jag vara kvar här en stund. Skall fixa lite och om jag hinner så skall jag kolla på Bridesmaides som jag inte orkade se på igår. Därefter så skall jag få skjuts in till stan och sussa hemma hos pappsen eftersom att jag jobbar imorgon. Känns bäst att vara i stan om man skall jobba sent. Slutar nämligen 22.15 imorgon men det hindrar inte mig för att cykla hem till älskling om umgås med honom. Han flyttar ju på Onsdag och vill passa på att umgås med honom medan jag kan. Ni anar inte hur mycket jag skall krama honom imorgon, jag kommer inte kunna släppa honom, skall klänga på honom hela natten och dagen därpå.

Förresten så stod en kille bredvid mig på busstationen förut. Han sa såhär till sin vän. "Distansförhållanden visar kärleken". Just i det ögonblicket så blev jag så glad, började tänka i helt andra banor. Jag och Robin har ju i stort sätt träffat varandra varje dag under dessa två år och två år innan vi var tillsammans och helt plötsligt så skall vi ha ett distansförhållande. Det kommer vara riktigt tufft i början men sen så vänjer man väl sig antar jag. Vi skall visa världen att vår kärlek inte är något man kastar bort, det är något man är rädd om och tar hand om. Något jag skall lova alla och självklart Robin är att jag aldrig kommer att såra honom, aldrig. Jag vill att han alltid skall må bra, även om det skulle ta slut. Han är den bästa personen jag någonsin träffat, seriöst. Har aldrig träffat någon som har allt, för det har han verkligen. Jag tänker inte släppa taget om en sån värdefull person, aldrig. Han har ett hjärta utav guld min lilleman. 

Whoops, blev typ lite deep talk här, men det är väl vad en blogg är till för egentligen. 
Kanske dissar filmen och lyssnar på kungen istället. Bjuder på en bild som jag tog förut,
godnatt på er. 


The shit you hear about me might be true,
but then again it might be as fake as the person who told you.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback