Shopping får en alltid på bättre humör.

DATUM: 2012-08-16 / TID: 13:53:00
">Vardag Kommentarer (0)
Kände att jag behövde trösta mig själv lite grann så har köpt lite kläder och ett par höstskor. Är så himla nöjd, så himla glad. Bikbok hade en super bra deal också - Köp ett par jeans och få ett klädesplagg på köpet (upp till 199 kr) Så jag passade självklart på. Köpte 2 par jeans, ett par leggings och ett linne och allt skulle egentligen ha gått på tusen kronor ungefär men det gick endast på 500 eftersom att jag fick leggingsen och linnet på köpet. Bara för att jag blev så glad för det så köpte jag ett par skor också. Lika bra att passa på liksom. Jaha, vad fan skall jag göra nu? Hade en sömnlös natt så kanske skall sussa lite, puss.




Vinröda jeans                                                                                    

Bak                                                                         Fram

Din sko - 500 kr

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback