Shampoo som reparerar kluvna hårtoppar?

DATUM: 2012-08-25 / TID: 13:46:26
">Vardag Kommentarer (0)
Låter lite som en dröm tycker jag, men nu har jag lagt ut rätt mycket pengar på dessa flaskor och jag ber till gud att det ska fungera. Tänk om det skulle reparera mina hårtoppar, då skulle jag bli lite mer lycklig än vad jag redan är. Kluvna hårtoppar är äckligt. Men jag har det, dom flesta har det. Om mitt hår någonsin skall kunna bli helt frisk så måste jag nog raka av alltihop eller något, haha. Så snälla TRESemmé, hoppas er produkt funkar super nu.

Skall snart få besök av min lotsaspappas bästa polare och hans sambo som precis har fått en liten bebis. Skall bli så gulligt. Älskar bebisar. Längtar tills jag får en själv. Hejsvejs


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback