Peace.

DATUM: 2012-08-29 / TID: 20:55:21
">Vardag Kommentarer (0)
So what we get drunk
So what we smoke weed
We're just having fun
We don't care who sees
So what we go out
That's how its supposed to be
Living young and wild and
free

Skön låt, eller något. Sitter här hemma i mitt mysiga rum medan alla andra ungdomar på Gotland befinner sig nere på hamnplan för att gå på insparken, en Säve fest, eller en stor gymnasium fest för er som inte vet. Många har frågat mig om jag skall gå, och vet ni vad? Det skall jag inte! Ligger hellre hemma och gosar i min säng och kollar på film. Orkar verkligen inte. Har istället tränat och mår toppen. Saknar dock min älskling väldigt mycket. Nejmen. Jag är otaggad och jag festar bara med sånna som jag verkligen känner. Vet vad som har hänt på vissa sävefester och jag vill inte vara delaktig i det om jag säger så. Det kommer fler fester i livet antar jag. 

Nej, nu blir det film och sej så skall ringa till min pojke. 
Godnatt på er. 




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback