Mums fillebabsi.

DATUM: 2012-08-28 / TID: 20:25:01
">Vardag Kommentarer (0)
Hej på er, här är jag igen. Sitter och pluggar lite grann, är dock snart klar. Skall nog stretcha lite snart eftersom att jag har tränat länge, känns så himlans bra. Efter det så skall jag nog se på film, om jag orkar. Är trött, väldigt trött. Kom hem runt halv två, tyvärr så somnade jag och blev väckt av en gosig lillebror runt fem som ville åka in till stan och köpa Max mat, så det gjorde vi. Har inte hunnit så mycket sedan dess förutom att jag har tränat i en timme. Inte en sådan händelserik dag. Slutade 11.20. Gick en sväng på stan med Veronica, köpte en mumsig Aloevera dryck, eller spermadrycken som jag kallar den. Åh så god den är, mums

Nej, men det här var väl ett jätte roligt inlägg, eller hur?
Haha, asgarv. Kom förresten på en grej. Igår kväll på jobbet
så skulle jag ge en gubbe sitt kvitto, sen så luktade han typ på 
kvittot i 5 minuter? Är det normalt? Blev nästan rädd, hahah! Besatt. 















Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback