Hej

DATUM: 2012-08-22 / TID: 19:11:16
">Vardag Kommentarer (0)
Halloj. Älskar att sitta inne när det regnar. Man kan ligga i sängen, se på film, lyssna på musik och dricka te utan att få dåligt samvete för att man inte kan gå ut. Egentligen så skulle jag vilja gå ut och ta en powerwalk, men nej. På Fredag skall jag köpa ett nytt simkort så jag äntligen kan få börja simma igen. Och mycket skall jag simma. Flera gånger i veckan. Nu skall jag komma i form och må bättre. Mina ryggbesvär skall också försvinna. Man kan ju väl ändå drömma eller hur?

Annars så har skolan börjat, min lillebror har fyllt fem år osv. Vi fick vårt schema och herrejösses vad lycklig jag blev. Ingen matte under hela tvåan och vi har engelska och svenska en gång i veckan, glaaaad! Annars utöver det så är det bara roliga lektioner. Dock så kommer det bli tufft, väldigt tufft. Men jag skall klara det här. Det gäller bara att planera. 

Nej, nu blir det te och tv! Bjuder på en bild på mig och 
en bild på Olvan och mig igår på hans femårsdag. Jag älskar dig sork. 

Tänk om håret kunde vara såhär jävla fint när man kommer till skolan också, suck. 



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback