Godnatt.

DATUM: 2012-08-23 / TID: 21:22:00
Kommentarer (0)
Gud vad jag är stolt nu. Har varit ute och gått powerwalk och sprungit i 50 minuter och mår redan en aning bättre. Nu skall jag faktiskt lägga mig i sängen och göra mina så kallade träningsscheman. Börjar ju simma nästa vecka och det skall bli toppen. Har precis pratat med Robin lite och nu skall jag gå och lägga mig och läsa lite och vänta tills klockan blir tolv för då får jag lön, hihi. Vet inte hur mycket jag kommer få ifrån Juli månad så jag är lite spänd. Men vi hörs väl när jag har tid och lust. I morgon så går jag i skolan och på eftermiddagen och kvällen så skall jag jobba, så kanske på Lördag. Kram på er fina människor




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback