Dry shampoo.

DATUM: 2012-08-09 / TID: 19:42:21
">Vardag Kommentarer (0)
Måste bara tipsa er om den här übersmarta produkten, torrschampoo! Den här har varit min vän och räddare nu under sommaren då jag inte orkat/haft tid att tvätta håret. Det funkar verkligen och det är bra för håret att få vila. Man skall helst undvika att tvätta håret ofta. Jag tvättade ju det i princip varje dag. Men nu är det slut på det. Skall klippa håret i höst och därefter så skall jag vara mer försiktig med mitt hår. Men om ni vill köpa ett bra och ett billigt torrschampoo så testa det här. Kostar under 50-lappen och ni kan hitta den i mataffärer. 

Skall faktiskt ta och gå och lägga mig snart och se på film och läsa lite. 
Har haft en fin dag. Umgicks med Lisa förut och det var skoj, vi gick på stan
och kollade på kläder och jag fick med mig en ny flytande eyeliner hem.
Så nu är jag så trött så trött, hihi. Nattinatti


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback