Babe.

DATUM: 2012-08-19 / TID: 19:06:00
">Vardag Kommentarer (0)
Tjafan, hur är läget? Jo, det funkar väl. Det enda som saknas nu är Robin. Med honom så mår jag perfekt, nu känner jag mig tom. Min andra halva är på andra sidan havet och lite till. 

Seriöst nu. Hej. Är hemma hos mamma nu. Tanken var väl att jag skulle hem och tvätta men har inte orkat någonting. Har fastnat vid datorn med Eminem i lurarna. Skall nog gå ut en sväng senare och fortsätta att ha Eminem i lurarna. Skall börja med mina mysiga promenader igen. Älskar att bara gå runt och inte göra någonting. Skall faktiskt gå och le lite över att jag varit så jävla grym på att jobba den här sommaren. Jobbade ju sista "sommarjobbsdagen" idag. Nu skall jag ju jobba helger också, sådär lagom nice. Nu skall jag fan köpa lite allt möjligt. För det första en Iphone 5, när den släpps. Kommer bli så himla nice. Min andra älskling när Robin är borta, smile. I övermorgon så börjar skolan. Vet inte riktigt hur jag känner inför det. Skall bli toppen att träffa vännerna, men känner mig inte helt redo att sätta mig i skolbänken igen. Har knappt fått något lov så det känns lite knasigt. Men jag kommer klara det, jag ska klara det. 

Har gjort en liten bild till Robin, med en värdefull text. Puss gubben, älskar dig


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback