Update.

DATUM: 2012-04-15 / TID: 17:19:26
">Vardag Kommentarer (0)
Det är så extremt sinnessjukt att så mycket kan hända på bara några dagar. En utav mina kycklingar dog, mamma är värre än någonsin. Hon skall ligga inne på sjukhuset i några veckor nu för att bli bättre. Dethär är hennes vändpunkt i livet. Allihopa tror på dig mamma, du är bäst. En annan grej är att Robin troligtvis skall flytta till Småland i höst och gå en annan inriktning. Jag är superglad för hans skull men kommer sakna ihjäl mig. Kommer kännas konstigt att inte se min snygging varje dag på två hela år. Usch, men vi kommer ses på helgerna och kärleken kommer självklart finnas kvar. 

Imorgon börjar skolan igen och jag har en stor ångest. Den här veckan är fylld med prov och redovisningar, och snart så börjar alla jobbiga nationella, huuu. Skall iallafall sova hos pappa inatt och imorgon så skall jag efter skolan umgås med min fina Moa och på kvällen skall jag träna, SKÖNT!

Annars så har mitt lov varit helt okej, kan inte klaga.
Man skall tänka positivt. När det är jobbigt så skall man försöka
vända allt till det positiva. Så jag lägger upp den här fina bilden
ifrån förra veckan som gör mig glad. Våren är här, snart så kommer
sommaren med stormsteg. Puss. 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback