Plugghäst.

DATUM: 2012-04-16 / TID: 21:25:05
">Vardag Kommentarer (0)
Har haft en sådär dag i skolan idag. Mest irriterad över hur folk beter sig. Just nu så behöver man verkligen inte sura miner. Har även äckligt mycket plugg. Så för att underlätta så har jag umgåtts med Moa idag. Var hemma hos henne och pluggade, åt mat och snackade. Gick toppen faktiskt, det är en bra tjej det!

Skall snart hoppa in i duschen och tänka över allt som händer nu. Fan vad mycket piss som händer nu, usch. Orkar inte mer. Efter duschen så skall jag se på bigbrother om jag hinner och ta en kopp kaffe, sen bums i säng med läxor, tjohoo.. 

Såhär mycket skall vi kunna inför provet på onsdag, lite huh?


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback