Mini shopping.

DATUM: 2012-04-25 / TID: 17:39:58
">Bilder Kommentarer (0)
Innan vaccinationen ( som gick hyffsat bra, men det gjorde ont ) så såg jag att bikbok hade sin 50% dag, och jag råkar alltid vara på stan just den dagen. Det var dock synd att jag endast hade några minuter på mig innan bussen gick. Men fick iallafall med mig dethär hem. Jackan blev jag glad för! Önskade mig nämligen den i present av Robin men han köpte en annan fin grej och sen så har jag bara kollat på den. Och idag fick jag hem finingen för 100kr. Var även nere på the body shop och köpte min nya drog. Den luktar så himla gott. Skall smörja in mig med dem på Fredag och ge Robin en "surprise" haha! Nejmen. Är lycklig över dagens köp. Allting gick endast på 260kr



Förlåt för kassa bilder!

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback