Korv.

DATUM: 2012-04-24 / TID: 22:14:35
">Vardag Kommentarer (0)
> Nationella läsförståelse avklarat
> Städning avklarat
> Umgåtts med farmor, avklarat
> Dusch avklarat
> Fix med kläder, avklarat


Nu ser jag på Bigbrother och har målat naglarna, skitbra blev det! Längtar till sängen för att sova bort den här dagen. Har inte alls mått bra. Vaknade med extrem näsblod i morse och det var inte mysigt någonstans. Har hostat och snorat hela dagen så imorgon hoppas jag på att jag mår bättre för då skall jag ta livmoderhalscancervaccination och jag är livrädd för sprutor, bokstavligt. Tycker att ett litet putt i fingret gör ont. Kommer bli svimmfärdig och illamående. Tur att jag har tvingat med mig Robin eftersom att han skall hålla mig i handen, haha! Efter vaccinationen så skall jag nog hälsa på min fina mamma, därefter skall jag hem till Väskinde och fixa en massa. Japp, så ser det väl ut just nu. Skall fortsätta och se bb nu, byebye. 







Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback