Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

DATUM: 2012-04-23 / TID: 20:32:35
">Vardag Kommentarer (0)

Maja var ju tvungen att ta en bild på mig som vanligt,
men glömde att ta en bild på henne. *snyfft*

Har haft några fina dagar hemma hos Robin och kompani även fast jag har haft feber till och från, extrem hosta och äckligt ont i halsen. Har myst hemma hos Robin och ätit god mat och snask. I Fredags så umgicks jag med min fina Maja. Vi satt på Subway och snackade om livet medans Maja proppade i sig den där graajjen på bilden. Tror det tog mer än en timme för henne att äta upp den, haha! Vi satt inte bara på Subway utan kollade också runt överallt på stan. Köpte två underbara navelpiercingar som jag visar er sen, annars så hittade jag ingenting. Men dagen var bra, det är alltid bra att umgås med vänner som man kan prata med och lita på. Puss på dig B2.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback