En liten tillbakablick av livet.

DATUM: 2012-04-26 / TID: 20:28:19
">Bilder Kommentarer (0)

Tagen 2010. Benny tar kort på mitt öga någonstans.

En sen kväll hemma hos brolin. Känslan att hoppa studsmatta är underbar.

Jag och Kendra 2009 tror jag. Vi skulle ta bilder till vårat projekt, friends. 

Jossan, Robin och jag 2010 tror jag? En rolig kväll iallafall som jag inte glömmer. 

En myspys promenad i kvällsolen, brownie! 2010

Dalarna, det finaste stället jag varit på i Sverige. Kolla vattnet liksom, helt sjukt fint. 2010

Jag och Vickan 2011, vi är på väg hem ifrån gymnasiekvällen.

Första skoldagen efter sommarlovet 2010, tror jag.. haha! 

Här var jag i sthlm med Sagis 2009, livet lekte här, jag var ung och dum.

Sommaren 2010, jag och felix som hoppar i bebisborgen. En superduperkväll jag sent glömmer.

Åttans flumkort? eller kanske nians? vetifan. 

2010. Minns att det hände mycket vid den tidpunkten.

Huvudet fullt utav känslor, klart man gör ett hjärta då. 2010

Sommaren 2010, jag, maja och timmy var ute vid kneippbyn. Kuligt var det!

Någon vecka innan den här fina bilden togs så hade jag och Robin precis blivit tillsammans. Det bästa som har hänt mig! Året var 2010.

Den finaste bilden jag har tagit hitills, 2010.

En galen gympalektion, i åttan antar jag. 

Jag och Robin förlovade oss den 28 januari 2011.

Hade världen finaste vän, inget kan ersätta dig. Saknar dig som fasiken. Tror året var 2009.

Sommaren 2010 då Sanna var nere på Gotland, S A K N A R !

En mysipysbild med den finaste i världen. 2011

Första bilden Robin skickade till mig. Blev seriöst kär i denhär bilden. Hade den som bakgrundsbild på mobilen och datorn fast vi knappt träffat varandra. Året var 2008 och nu är det 2012 och vi håller ihop, föralltid babe.

Åh, vad jag älskar berg. 2010

Och sist men inte minst sista avslutningen med min gamla klass, 9D. Det här var förra sommaravslutningen,
sista gången vi var en klass. Åh, saknar faktiskt.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback