I love you

DATUM: 2011-09-06 / TID: 21:43:49
">Vardag Kommentarer (0)

Hej på er. Vilken jävla lång dag! Känns som om den aldrig har tagit slut, skolan gick segt, allt gick segt. Var på stan förut och kollade på 1 års present till Robin, tror ni att det gick bra? Noope. Men till slut så hittade jag en liten present. Därefter åkte jag bussen med Vickan, cyklade hem, åt mat, badade och kastade mig vid tv och såg på Idol. Jag kan väl inte påstå att Göteborg slog Stockholm direkt, menmen. Klockan är inte ens mycket och jag är helt slut. Innan jag hoppar i säng så måste jag fixa lite saker, men kommer nog vara i säng innan 22.00, jag satsar på det iallafall. Känner att den här natten kommer bli bra, inga mardrömmar, endast fina.

Ha en myspysig natt, poooss!




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback