Kommer inte på en bra rubrik - så den här får duga

DATUM: 2011-09-04 / TID: 22:17:52
">Vardag Kommentarer (0)

Blev inget bloggande igår, as usual. Jag satte mig vid Robins dator och började skriva ett inlägg men kryssade direkt ner sidan för att jag blev för trött, la mig i Robins säng och somnade direkt. Vaknade upp imorse med ett leénde på läpparna av att se min fina älskling bredvid mig, världens finaste, världens bästa pojkvän. Fan vad jag har det bra alltså. Och nästa Söndag så har vi redan varit tillsammans i ett år, ett underbart år. Ni anar inte hur mycket jag ler just nu, helt sjukt. Men iallafall, ikväll så har jag varit hos farmor, det första jag fick göra när jag kom innanför dörren var att ränsa 15 liter lingon, haha. Det gick väl hyffsad bra, men jag var tvungen att avbryta på grund utav att se Idol, fan vad bra en del var! Satt typ och grät. André Zuniga var nog bäst, alla förstår nog vad jag menar, hihi.  

Imorgon så är det skola, vilket jag faktiskt längtar till.
För att jag skall orka så skall jag gå och lägga mig i tid.
Hoppas ni får en trevlig natt. Byebyeee.


 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback