These hard times

DATUM: 2011-09-08 / TID: 21:28:22
">Vardag Kommentarer (0)

Sol, fest och oroliga föräldrar var rätt så bra. Det roligaste var att dom var på precis samma ställe som jag var när jag var i Cypern. På samma stränder osv, coolt som fan ju. Skall snart fixa lite inför imorgon, välja ut kläder och packa lite kläder inför att sova hos pappa imorgon med Robin, vi skall tydligen vara barnvakt för mina syskon en pytteliten stund. Så det känns onödigt att komma dit på kvällen i någon timme och dra igen, så vi stannar där imorgon och kommer hem till mig på Lördag, och då kommer jag blogga igen. Då kommer vi ha fullt upp med att planera inför våran 1 års dag, hihi. Längtar ♥

Hittade den här söta bilden ifrån förra året på mig och mamma.
Jag saknar oss, saknar tiden då vi alltid hade kul.
Jag saknar allt, jag saknar dig. Jag älskar dig så oerhört mycket
mamma, och jag önskar att du blir frisk. Vill inte se dig såhär längre.
Vill se ditt fina leende, vill höra när du säger bra saker om dig själv.
Du är inte allt det där dåliga du säger, du är tvärtom. Världens finaste
mamma. Jag klarar inte ett liv utan dig. Tack för att du finns, puss.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback