Sussa nallen

DATUM: 2011-09-05 / TID: 22:51:50
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan gott folk ! Jag kom hem för ett tag sedan ifrån stan, har haft "träning" och umgåtts med älskling. Hade inte med mig schampoo och sådant till simningen så duschade precis, och jag måste vänta till håret har torkat, annars är det helt förstört imorgon, oooorkar inte. Vill sova nu, vill verkligen. Fick ju ingen sömn i nättras precis, vaknade några gånger av att jag kastade mig upp i sängen och att hjärtat höll på att ta sig ur mig. Drömde att jag blev jagad av en mördare, jag gömde mig i ett hus och han sprang och letade efter mig, sjukt läskigt. Sen när jag väl vaknat och somnat om så fortsatte jag att drömma samma dröm, huuuu :( Så fick inte så speciellt mycket sömn inatt, skall iallafall vara i säng inom en halvtimme, men då har mitt hår knappast torkat, men jag måste sova. Orkar inte mer, hihi.

Imorgon är det skola igen, en chill dag. Den bästa dagen i veckan,
3 sköna lektioner. Medicin 1, Svenska och Vård och Omsorgsarbete 1, sweeet.
Nej nu skall jag fixa lite sen sova! Kram på er och en fet kyss till min älskling. ♥



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback