Soooove

DATUM: 2011-09-28 / TID: 22:27:50
">Vardag Kommentarer (0)

Olle och André gick vidare, fan vilken tur. För dom var dom enda som gjorde riktigt bra ifrån sig ikväll, så nu kan man pusta ut. Imorgon har vi en skön dag, börjar med Hälsopedagogik. Därefter skall vi ner till innerstan och gå runt där på engelska lektionen med våran lärare, hehe. Killarna i klassen skall även snacka om några ställen. Kanske inte det roligaste jag varit med om men vi slutar typ runt 12.00 och det är ju alltid skönt.

Är faktiskt väldigt trött och skall snart gå och lägga mig. Det värsta är att när jag väl har släckt och försöker sova så går det bara inte. Enormt jobbigt, så jag måste egentligen gå och lägga mig tidigare för att kunna sova några timmar iallafall, hihi.

Den här sötisen hade jag runt halsen idag.
Godnatt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback