Snark

DATUM: 2011-09-19 / TID: 16:35:38
">Vardag Kommentarer (0)
Hej, vilken seg dag. Allting började segt och tråkigt, därefter fick jag reda på att jag fick ett A på mitt arbete om lungcancer, så jag blev väldigt glad. Därefter var jag mer än glad, men det sjönk fort. Började må illa och tänkte på dåliga saker, fråga mig inte varför. Allting skall bara vara jobbigt ibland, tänker på saker som absolut inte får hända, jag vetifan varför. Gladare blir man ju när man tänker på att jag har träning ikväll, suck. Var pepp på det imorse, men nu har jag verkligen inte lust, men tänker dra dit iallafall. Robin skall ju tydligen vara med, och det är ju underbart. 

Skall nog träffa Fridis en snabbis nu. Därefter hoppas jag på att få mumsig mat, hihi. Kram

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback