Sleep tight

DATUM: 2011-09-12 / TID: 22:37:00
">Vardag Kommentarer (0)

Hej! Jag är obeskrivligt trött men skall ändå ge mig på att skriva ett kort inlägg. Denhär helgen har varit underbar, tack som fan för allt älskling, du är så himla bra. ♥ Idag har det varit en pissdag, bara en massa pissregn och en hel del ryggvärk och huvudvärk. Nu ikväll så hade vi segträning och Robin var med, så duktig så. Vi lekte en lek och simmade en armövning som oftast brukar vara superlätt, men herregud vad jobbigt det var. Man märker att det har varit sommar, nu jävlar måste jag börja träna igen !

Imorgon är det en soft dag i skolan, när jag kommer hem skall jag se kvällens program av Idol, eftersom att jag missade det, sen skall jag även ge mig på att göra en lätt tråkig design. Jag vill ha en mörk design, som symboliserar hösten. Yeess, jag kanske skall kasta mig i sängen och drömma fina drömmar och vakna upp med ett leende imorgon. Ni får ha det bra, sleep tight.


Världens finaste, jag älskar dig så oerhört hjärtat.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback