Myspys

DATUM: 2011-09-25 / TID: 20:12:41
">Vardag Kommentarer (0)

Helluuu. Jag har haft en mysig helg med soft häng. I Fredags så sov jag hos älsklipälsk, lika mysigt som alltid. Igår så var jag kvar hos Robin till ungefär 20.30. Eftersom att sagisen hämtade upp mig med sin moppe vid den tiden, jättesnällt! Vi drog hem till henne och flummande och snackade om gamla minnen osv, höll på att kissa på mig som vanligt när jag umgås med henne, hihi, blev även kvar där över natten. Idag så tog jag bussen hem runt halv två. När jag kom hem så började jag städa mitt rum, åt mat, städade lite till, pluggade, fixade allt inför imorgon, målade naglarna osv. Har hunnit med allting som jag skulle göra och lite till, känns skönt. Nu sitter jag och ser på My sisters keeper, världens underbaraste film. Om ni inte har sett den så se den !


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback