Min ängel, utan dig är jag ingenting

DATUM: 2011-09-15 / TID: 21:10:46
">Vardag Kommentarer (0)

Jag har pluggat, jag har duschat, jag har bakat, jag har städat och jag har hunnit att se på tv och klockan är bara 21.00. Blir så jävla glad. Äntligen så kan jag få sova ut, skall faktiskt gå och lägga mig snart. Det var ju en liten skitunge som väckte mig inatt. När jag väl somnat så ringde älskling mig 23.30, fan vad jag blev arg, kunde inte somna förens ett typ, haha. Älskar dig iallafall gubben, så jävla stort. ♥

Imorgon är det Fredag sen helg, tjoho! Hoppas jag får hem mina skor imorgon då blir jag mer än glad, hoppas hoppas hoppas ! Imorgon kväll så drar jag och Robin till farmor där vi stannar över natten. På morgonen därpå så åker vi ut till fårö och är där på "Fårönatta" som det kallas. Då är det hur många som helst som campar, allting är öppet dygnet runt och det händer en massa roliga saker. Så vi har fullt upp i helgen. Nu skall jag sova för att orka helgen, hihi. SLEEEEEEP TIGHT.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback