Jump in the line, shake your body on mine

DATUM: 2011-09-03 / TID: 13:03:20
">Vardag Kommentarer (0)

Nämen hej ! Har inte haft tid att blogga. Jag har nämligen bott hos pappa sen i Måndags. Har haft fullt upp i skolan och det är faktiskt riktigt kul. Börjar känna de flesta nu. Har fått en massa nya vänner, men man kan ju inte älska alla, så är det ju. Dagarna har gått fortare än vanligt, i förrgår så gick jag på stan med Kendra, satte oss på Macdonalds och där träffade vi Emma och Cornelia, så vi pratade lite med dom medan vi irriterade oss som fan på idioterna som lekte med sprayfärg. Dom typ fällde folk och spraya dom i håret, hallå liksom ! Tänk om man har fixat håret en timme och sen när man kommer ner till stan så hoppar idioter på en och sprayar en i håret. Tur för dom att dom inte spraya på mig för då hade snoppen åkt av. Hade blivit förbannad, hihi :)

Idag så skall jag och Robin hem till honom, myyyspys. Han har ju köpt en superdata av Benny och en massa tillbehör och sådant. Så nu skall Robin hem och installera allt och så. Nu är det inte jag som gäller längre, nu är det datan, haha. Men om han är glad är jag ! Ha en superduper dag, hör av mig ikväll. Pusspuss



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback